Do společnosti Teads nastupuje Miroslav Chutňák

pondělí, 6. května 2024, 20:45 Aktuality, Lidé, Reklama MediaGuru

Na pozici Customer Experience Manager v česko-slovenském týmu platformy Teads přišel Miroslav Chutňák. 

Miroslav Chutňák, zdroj: Teads

Miroslav Chutňák, zdroj: Teads

Do česko-slovenské pobočky platformy Teads nastoupil během jara Miroslav Chutňák. Na pozici Customer Experience Manager bude jeho hlavní zodpovědností řízení kampaní přímo v platformě Teads Ad Manager a především aktivní podpora agenturním i přímým zadavatelům při správě vlastních kampaní v samoobslužném režimu. Nedílnou součást jeho kompetencí tvoří i trénink, školení a certifikace uživatelů této online nákupní platformy. 

Miroslav Chutňák má více než osmileté zkušenosti z online reklamy, mimo jiné ze společností Heureka a Bauer Media.

-stk-