Portu se spojuje s Kovym, mladým otevírají téma důchodů

pátek, 3. května 2024, 12:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Portu se opět spojila s Kovym, který pro mladou generaci otevírá téma důchodů. Počet registrací se ze dne na den zdvojnásobil.  

Zdroj: Repro YT Kovy

Zdroj: Repro YT Kovy

Investiční platforma Portu se znovu spojila s influencerem Kovym, který pro mladou generaci otevírá téma důchodů a srozumitelným jazykem popisuje novinky v této oblasti. Navazuje tak na letošní spuštění dlouhodobého investičního produktu (DIP), tedy režimu investování na důchod, ke kterému Portu vedlo začátkem roku rozsáhlou kampaň. A to jak v digitálním prostředí, tak outdooru, v pozdější fázi se přidala také spolupráce s influencery. Kromě Kovyho Portu spolupracuje například s Vojtou Žižkou, Rozbitým prasátkem a dalšími.

Karel Kovář známý jako Kovy loni ze své vlastní iniciativy publikoval dvě videa na téma důchodů. S Portu spolupracoval již v roce 2021 a 2022, kdy na svém videokanálu lidem vysvětloval základy finanční gramotnosti a investování. Mimo to měl s Portu osobní zkušenost jako uživatel. Letos Portu se stalo partnerem Kovyho videa s názvem Důchody 2024, v němž se věnuje nedávným změnám v důchodovém systému, a to především dlouhodobému investičnímu produktu (DIP), který stát zavedl od začátku letošního roku.

 

„Kovy umí složitá a někdy i na první pohled méně atraktivní témata přibližovat mladým. Věnuje se oblastem s celospolečenským přesahem od politiky přes duševní zdraví až po finance. Dokáže skvěle trefit tonalitu sdělení tak, aby bylo zábavné, relevantní pro cílové publikum a zároveň, aby člověk pochopil klíčové informace, a to i u komplexnějších témat. A právě proto nám dává jeho obsah a celková spolupráce s ním smysl,” dodává ke spolupráci Ondřej Karanský, CMO Portu.

Portu se od začátku letošního roku se spuštěním DIPu intenzivně věnuje tématu investování na důchod. Ze strany klientů je o DIP velký zájem. „Za první měsíc si u nás Důchodový účet založilo více než 4 000 lidí, nyní se tento počet blíží k 8 000. Řada z nich na tento produkt dlouho čekala a založila si jej hned po spuštění,” dodává Karanský.

Zajímavá čísla přinesla i letošní kampaň s Kovym. Po zveřejnění videa se počet nových registrací u Důchodového účtu na Portu ze dne na den dokonce zdvojnásobil. Samotné video mělo po prvním týdnu od publikace přes 2 miliony zobrazení a více než 180 tisíc zhlédnutí.

-stk-