Rekola už nejsou značkou pro early adopters
Dnes jsme mnohem mainstreamovější, a proto musíme fungovat dokonaleji než dřív. I tak ale věřím, že jsme stále lovebrandem, říká CMO platformy Rekola Jan Střecha.
5/14/2024 12:00:00 PMDnes jsme mnohem mainstreamovější, a proto musíme fungovat dokonaleji než dřív. I tak ale věřím, že jsme stále lovebrandem, říká CMO platformy Rekola Jan Střecha.
5/14/2024 12:00:00 PMMichal Benatzky z e-shopové platformy Upgates připravil souhrn kroků pro e-shopy před ukončením podpory cookies třetích stran.
5/14/2024 12:15:00 AMMarketingovou ředitelkou hotelu Marriott se stává Kateřina Hajná, obchod a distribuci má nově na starosti Alexandr Mikloše.
5/9/2024 8:50:00 AMČSOB rozsáhlou komunikační kampaní podporuje svůj nový přístup k aktivním klientům.
5/7/2024 4:35:00 PMNová celoplošná hudební stanice digitální stanice Radio Energic zahájila marketingovou kampaň.
5/6/2024 6:40:00 AMPoslední den v dubnu byla finalizována transakce mezi Grupou Maspex a Pernod Ricard Group o převzetí značky Becherovka.
5/2/2024 6:55:00 AMNovým obchodním a marketingovým ředitelem společnosti Securitas ČR je Tomáš Pánek.
5/1/2024 6:40:00 PMInfluencer marketing by se neměl oddělovat od mediálního plánování, cestou pro jeho zefektivnění jsou adresabilní kampaně, píše Michaela Krchová.
5/1/2024 6:45:00 AMNovým marketingovým ředitelem Ušetřeno.cz se stal Jan Stejskal.
4/30/2024 5:05:00 PMZnačka O2 se v komunikaci zaměří na pozornost k zákazníkům, zdůraznit chce zlepšování jejich životů díky vhodným technologiím.
4/30/2024 1:30:00 PM