Google překvapil čtvrteltními výsledky
Výsledky Googlu za druhé letošní čtvrtletí překonaly očekávání analytiků. Přinášíme základní statistiku čtvrtletních výsledků.
Výsledky Googlu za druhé letošní čtvrtletí překonaly očekávání analytiků. Přinášíme základní statistiku čtvrtletních výsledků.
Google čelí žalobě od české skupiny Prima a dalších 31 evropských mediálních skupin. Domáhají se náhrady škody z ušlých příjmů v digitální reklamě.
Základní cena předplatného nové služby Max, která odstartuje v květnu, bude 219 Kč.
Nový evropský report ukázal, že velké sociální platformy dělají v oblasti ověřování faktů ještě méně, než jsme si mysleli. Fact-checking přitom svůj smysl rozhodně má, ale je třeba do něj investovat a dělat ho pořádně, píše Peter Jančárik ze Seznam.cz.
Seznam.cz rozšiřuje využití syntetických hlasů v rádiovém vysílání i pro audio texty svých obsahových webů.
Po spojení Burdy s Extra Online Media (EOM) se Burda stala jedním z nejsilnějších hráčů v cílové skupině žen a zadavatelé reklamy by ji tak ve svých mediálních plánech neměli opomíjet, říká ředitelka online inzerce BurdaMedia Extra Michaela Kačena.
Zpravodajský portál iDnes.cz mění po několika letech svou podobu. V první fázi prošla změnou domovská stránka iDnes.cz a její hlavní části.
Na webech CNC se nově objevuje nabídka pro uživatele, kteří nechtějí sdílet své informace o historii prohlížení, aby se registrovali za měsíční poplatek 99 Kč a sledovali obsah bez reklamy.
Vojtěch Vavrek nově řídí obchodní část sociálních médií skupiny Óčko.
Téměř sedm desítek nových lidí přijme a 750 milionů korun investuje během čtyř let společnost Vodafone Czech Republic do oblasti ICT a managovaných služeb.
Seznam.cz zpoplatní možnost využívání služeb bez cílené reklamy. Do budoucna připravuje i zpoplatněnou možnost sledovat obsah na Seznamu bez display reklamy.
Po 18 letech odchází z vedení společnosti Google Taťána le Moigne, od roku 2006 stála v čele tuzemské pobočky této americké internetové firmy.
Evropský sbor pro ochranu osobních údajů dospěl k závěru, že nabízet placené služby jako jedinou alternativu služeb zahrnujících zpracovávání osobních údajů k reklamním účelům není správnou cestou.
Profesní síti se placené funkce vyplácejí a přichází s další. Lákadlem má být i umělá inteligence.