Televizní reklama v číslech

středa, 26. října 2011, 07:27 TV MediaGuru

Monitorované investice do televizní reklamy jsou za první tři letošní čtvrtletí meziročně vyšší o 15 %.

Přinášíme přehled televizního trhu za prvních devět měsíců letošního roku. Oproti loňskému roku se podle hrubého monitoringu investic výdaje do televizní reklamy meziročně zvýšily o 15 % na téměř 20 mld. Kč.

Vývoj monitorovaného objemu TV reklamy, leden-září 2011/2010

Zdroj: Admosphere

Z hlediska postavení jednotlivých stanic se o nejvyšší příjmy dělí komerční televize Nova a Prima. Připomínáme ale, že hrubé inzertní příjmy nekorespondují s reálnými tržbami.

Top 15 TV stanic podle hrubých příjmů (leden-září 2011)

Zdroj: Admosphere

Postavení TV na reklamním trhu popisuje rovněž podíl na doručených GRPs. Aktuální data jsme publikovali zde.

-mav-