Hornbach v nové kampani zdůrazňuje vjemy kutilů

středa, 14. března 2012, 07:29 Reklama MediaGuru

Hornbach přichází s jarní komunikační kampaní, ve které sází na zdůraznění vjemů, které lidé pociťují při vykonávání běžných kutilských činností.

„Kampaň s názvem ,Nikdo to necítí jako ty‘ staví do středu pozornosti vjemy, které pociťujeme při kutilství,“ říká Helena Ševčíková, marketingová ředitelka Hornbachu. „Hlavním cílem je zdůraznění toho, co cítíme, vidíme a zažíváme s tím, co vytvoříme vlastníma rukama,“ doplňuje Ševčíková.

Stěžejním médiem kampaně je televize, kde je jako první od 10. března nasazen spot Festival od režiséra Martina Krejčího, a to ve všech velkých televizních stanicích nejen v České republice, ale i v Německu, Rakousku, Nizozemí, Švédsku a Rumunsku. Spot vypráví příběh o muži, který při kutilství dosáhne absolutní dokonalosti po perfektním úderu kladivem. Tento úder se pro kutila stane intenzivní cestou skrze zcela odlišné pocitové světy.

Televizní kampaň doprovází outdoorová, tisková a online reklama spolu s komunikací v místě prodeje.

-kch-