Internet Advertising Conference je letos 12. dubna

čtvrtek, 29. března 2012, 09:50 Internet & Mobil MediaGuru

Nejvýznamnější odborná konference o internetové reklamě a aktuálních mediálních otázkách se letos uskuteční 12. dubna.

Vystoupení zaměřená na problematiku nejen online reklamy, aktuální mediální otázky, legislativní či regulační okruhy ovlivňující podmínky na trhu a další témata mají být obsahem třech paralelních obsahových proudů Internet Advertising Conference 2012 (IAC).

Internet Advertising Conference 2012 je nejvýznamnější odborná konference o internetové a jiné reklamě pořádaná již popáté Sdružením pro internetovou reklamu (SPIR). Letos se uskuteční 12. dubna v hotelu Clarion Congress Hotel Prague a bude zaměřena na aktuální mediální, legislativní či regulační okruhy ovlivňující podmínky na trhu.

Program konference je složen ze tří paralelních obsahových proudů. Vystoupení budou zaměřena na problematiku (nejen) internetové reklamy, nejrůznější formy marketingu (od propojování mediatypů, přes roli internetové reklamy až po mobilní reklamu či komunikaci přes sociální sítě), aktuální mediální otázky (např. distribuce obsahu prostřednictvím mobilních zařízení) či legislativní či regulační okruhy ovlivňující podmínky na trhu.

Konference se pravidelně účastní na 350 návštěvníků z řad odborné veřejnosti – zástupců médií, mediálních a reklamních agentur a marketingových pracovníků různých typů společností.

Z programu:

Čelem proti krizi - Michal Feix, Seznam.cz
Největší česká internetová společnost se rozhodla vzít do svých rukou vlastní osud a bojovat s nepřízní ekonomického vývoje. Investice do lidí, vývoje a produktů mají být její hlavní zbraně. Poslouží jako inspirace ostatním?

Jak se skupuje český internet - Petr Bednář, Mladá fronta
Pohled do zákulisí akvizic na českém internetovém trhu. Co všechno se dá říct a neporušit při tom žádné NDA. Praktické zkušenosti Mladé fronty, která za tři roky realizovala osm akvizic, a dokázala je spolu s vlastními projekty integrovat do kompletního portfolia.

Dino@Rhino, alias Dva přístupy ke značce v digi éře - Vilém Rubeš, Statue
Spojení off-line a on-line komunikace značky, věčné pravdy a jejich digitální přejmenování. Proč každé nové médium trpí syndromem neopakovatelnosti, proč jsou základy komunikační strategie neměnné – a proč budou vypadat úplně jinak po integraci nových, digitálních a sociálních médií do univerzálního mixu tzv., „uživatelské zkušenosti.“

Strategie mobilního marketingu - Robbie Doudek, Google
Jak může mobilní internetový marketing pomoci růstu vašeho byznysu. Internetový marketing na mobilní zařízení v ČR a v zahraničí. Mobilní web, mobile search a reklama v aplikacích. Příklady a ukázky úspěšných kampaní. Kam se mobilní reklama posouvá a jaká zde bude obchodní příležitost pro inzerenty a partnery.

Kompletní program všech tří přednáškových sálů, praktické informace i registrační formulář najdou zájemci na oficiálních internetových stránkách konference.

-mav-