Nova se snaží přitáhnout menší klienty

pátek, 11. května 2012, 09:54 TV MediaGuru

Stanice skupiny Nova přicházejí na léto s novou obchodní nabídkou floatingových balíčků. Chtějí tím motivovat zejména menší klienty.

Především pro menší a střední klienty je určena nová obchodní nabídka televizních stanic skupiny Nova. Pro všechny stanice skupiny (Nova, Nova Cinema, Nova Sport, MTV) včetně internetu nabízí od 1. června do konce srpna nové floatingové letní balíčky. "Naším cílem je nabídnout pro letní období produkt, který by oslovil malé klienty, kteří s námi ještě neinzerovali a mohou si tak vyzkoušet účinnost inzertní kampaně," přiblížil Jan Ulrych, ředitel TV prodeje Nova Group.

Principem speciálního produktu je umísťování reklamních a sponzorských spotů či internetových formátů výhradně TV Nova, přičemž se garantuje pouze počet GRP, sponzorských spotů či internetových formátů. Balíčky jsou limitované rozsahem komunikace (počtem GRP, sponzorskými vzkazy), respektive výší investic. Klient tak nakoupí počet GRP a televize Nova sama určí jejich rozmístění v rámci vysílání.

CPP v případě floatingových balíčků vychází levněji – např. v případě balíčku v objemu 100 GRP, rozložených ze 30 % do času mimo prime-time a z 70 % do prime-timu na stanicích Nova a Nova Cinema (70:30), zaplatí klient 546 tis. Kč, ( tj. CPP 5 460 Kč). Balíčky je možné nakupovat v objemu 100 GRP a 200 GRP, a to pro prime-time, off prime-time nebo kombinaci obou.

Přestože nabídka je primárně mířena na neklienty TV Nova, produkt mohou využít i současní klienti nad rámec jejich ročního závazku. Veškerý objem se započítává do objemu agentury.

Jak už jsme dříve informovali, hlavním letním pořadem TV Nova bude reality show Farma. Nova ji bude od konce června vysílat čtyřikrát týdně.

-mav-