ABC chce zamezit online reklamě u nevhodného obsahu

středa, 06. června 2012, 15:50 Internet & Mobil MediaGuru

Americká ABC začala s atestací nástrojů, které slouží jako pojistka proti umísťování online reklamy vedle nevhodného obsahu.

Vysoká míra automatizace online reklamy způsobuje, že se reklamní text či vizuál často objeví vedle obsahu, který pro značku nevyznívá příliš lichotivě. Americká ABC, kancelář nákladů tisku, proto začala certifikovat online nástroje, které přehmatům tohoto typu brání.

Atestace, kterou dosud získaly čtyři programy (AdSafe Brand Safety Firewall, Project Sunblock Proxy Mode, Emediate SiteScreen, ComScore vCE Validation), má zaručit, že online reklama je zobrazena na místech, které odpovídají cílům kampaně.

Co je považováno za nevhodný obsah, záleží zcela na zadavateli reklamy. Klíčová slova mohou obsahovat konkurenční firmy, vulgární výrazy či nevhodné fráze. Podmínkou certifikovaného softwaru je také schopnost reagovat na změny na webových stránkách v reálném čase.

Na nástrahy kontextuálního cílení, jehož úkolem je zvýšit míru prokliku na základě podobnosti obsahu, ale někdy nestačí ani sofistikované programy. Následující galerie přináší desítku příkladů, kdy marketéři s umístěním reklamy spojeni příliš nebyli. Stačí se jen začíst do zpravodajských titulků…

Části lidského těla doručeny do domácnosti v Michiganu

Oběť útoku věří, že měla v nápoji neznámou látku

Studie: 75 procent Američanů bude mít v roce 2020 nadváhu

Harry Potter má rád starší ženy

Zsa Zsa Gabor hospitalizována, přišla o nohu

Zázrak s otevřenými ústy. Byl orální sex vždy považován za normální?

'Australský Fritzl' obviněn ze znásilnění dcery a zplození čtyř dětí

Muž dostal 120 dnů. Střelil cyklistu do hlavy

Hluchota.com

65 osob obviněno ve francouzském případu zneužívání dětí

-ptv-