Spot Škodovky ve finále reklamního festivalu v Cannes

pátek, 22. června 2012, 06:05 Reklama MediaGuru

Spot Škoda Auta Curriculum Vitae, který letos sbírá jednu cenu za druhou, byl vybrán do užšího výběru v kategorii Film Craft.

Spot Curriculum Vitae, který připravila pro oddělení Human Resources automobilky Škoda kreativní agentura Leagas Delaney, se probojoval mezi 131 finalistů (z celkových 1 721 přihlášek) prestižního reklamního festivalu Cannes Lions.

Finálovou účastí se zvyšují další šance české kreativy, která je letos na festivalu nebývale úspěšná. Po zlatém vítězství mladých kreativců, Lucie Koutné z agentury Starcom MediaVest a Ondřeje Krátkého z Kraft Foods, v soutěži Young Lions tuto středu bodovala i česká agentura Young & Rubicam, která získala bronzové ocenění za kampaň pro Betadin.

Mimo jiné v Cannes uspěla i kampaň českého zastoupení automobilky Mercedes, kterou však vytvořila německá pobočka agenturní sítě BBDO. Na festivalu získala zlato.

-kch-