Adman Josef Havelka posílí Omnicom Media Group

úterý, 17. července 2012, 08:02 Reklama MediaGuru

Od září povede Josef Havelka konzultační služby v rámci komunikační skupiny Omnicom Media Group.

Josef Havelka, který donedávna vedl mediální dům Sanoma Media Praha, bude od září pracovat pro Omnicom Media Group, zastřešující mediální agentury OMD, PHD a Attention!Media. Zodpovídat bude za řízení konzultační divize Omnicom Media Group, která ve společnosti vznikla před necelým rokem.

Konzultační a poradenské služby měl dosud na starost Jan Řehák. V letošním červnu ale vystřídal na postu managing directora mediální agentury OMD Jana Pfeifera a ujal se řízení agentury. Josef Havelka převezme vedení konzultační divize od 1. září 2012.

Josef Havelka se narodil v Československu, strávil 23 let v Německu, aby se v roce 1991 vrátil do své rodné země. Vybudoval zde pobočku reklamní agentury Leo Burnett, která se pod jeho vedením stala významnou tuzemskou skupinou zaměřenou na komunikaci. V roce 2001 se stal regionálním ředitelem této firmy pro 11 trhů střední a východní Evropy. Poté co v roce 2005 společnost Leo Burnett opustil, založil poradenskou firmu Zeitgeist. V roce 2009 se stal zakládajícím partnerem firmy Zoot.cz - nákupní on-line platformy. Poslední rok a půl působil jako generální ředitel mediálního domu Sanoma Media.

Josef Havelka je nositelem prestižního ocenění Adman, které se uděluje významným osobnostem za celoživotní přínos české reklamě.

-mav-