Žebříček mediálních agentur a sítí za rok 2011

pátek, 20. července 2012, 13:00 Výzkum MediaGuru

Přinášíme aktualizovaný žebříček mediálních agentur a komunikačních skupin za rok 2011, který pravidelně sestavuje Recma.

V pořadí mediálních agentur, působících na českém trhu, který sestavuje mezinárodní agentura Recma, se v roce 2011 dostala stejně jako o rok dříve nejvýše Médea (billings 191 mil. euro). Podle zprávy Recma si oproti roku 2010 polepšila o 15 %. Na druhé místo v pořadí se podle výpočtu Recmy dostala MediaCom a třetí je OMD.

Mediální agentury  v roce 2011 podle billings (mil. eur)

Zdroj: Recma

Z hlediska objemu komunikačních sítí má na českém trhu největší podíl GroupM (agentury MEC, Mindshare, MediaCom, Maxus) před Omnicom Media Group (OMD, PHD, Attention!Media) a Médeou. Zmíněná trojice kontroluje téměř 75 % trhu mediálních investic.

Podíl komunikačních sítí, 2011 (v %)

Zdroj: Recma

-mav-