Nova na podzim zdražuje cenu reklamy

pátek, 03. srpna 2012, 17:02 TV MediaGuru

Krátce po oznámení svého podzimního schématu se TV Nova rozhodla zvýšit cenu reklamy o 15 %.

Zadavatelé, kteří budou chtít využít komerční komunikaci na měřených kanálech Nova Group, budou muset od září počítat se zvýšenou cenou. Vyplývá to z nového ceníku, který Nova vydala v pátek 3. srpna. Základní referenční CPP v něm stanovuje na 18 600 Kč, což oproti stávající hodnotě znamená 15% nárůst.

Nova v argumentaci pro mediální agentury a inzertní klienty navýšení ceny zdůvodňuje rostoucí afinitou na kanálech Nova Group v cílové skupině 15-54 let a také v cílových skupinách žen ve věku 25-45 let a mužů ve věku 25-45 let. Zároveň je přesvědčena, že připravila silné podzimní vysílací schéma.

Zvýšení ceny se nevztahuje na klienty, kteří na začátku roku garantovali celoroční objemy na TV Nova. Upravený ceník by neměl mít vliv na obchodní politiku pro rok 2013. Ta by měla být klientům představena v průběhu podzimu.

Průměrný podíl měřených kanálů Nova Group (stanice Nova a Nova Cinema) dosáhl v letošním prvním pololetí v cílové skupině 15-54 let 34 % (o 3 procentní body méně než v prvním pololetí 2011), v prime-time 38 %.

programovém schématu Novy se na podzim mj. objeví nové pořady Gympl s (r)učením omezeným, show MasterChef, staronové pořady Na vlastní oči, Prásk a premiérové díly klíčových seriálů Ulice, Ordinace v růžové zahradě a sitcomu Helena. Nova zároveň na začátku týdne potvrdila, že začátek večerních pořadů bude i po prázdninách stanoven na 20:20 a Televizní noviny tak budou mít prodlouženou stopáž.

-mav-