Vodafone představil spot s Pavlem Liškou

pátek, 31. srpna 2012, 04:56 Reklama MediaGuru

Mobilní operátor Vodafone v novém spotu s Pavlem Liškou představuje Férové tarify, které účtují volání po sekundách.

Společnost Vodafone spustila v pondělí 3. září na podporu svých Férových tarifů, podle kterých bude volání účtováno po sekundách, novou kampaň s hlavním mottem: „Život není vždycky fér, ale naše tarify jsou.“

Kampaň i nadále zůstává spojena se světem hasičů, tentokrát však zavítá do prostředí hasičů dobrovolných. Skládá se ze tří TV spotů, kterých se režijně chopil Jakub Kohák. Hlavním protagonistou kampaně je herec Pavel Liška. V jednom ze spotů také vystoupí Jakub Prachař s Vojtěchem Dykem, tentokrát v uniformách dobrovolných hasičů. Při natáčení byl kladen důraz na autenticitu a reálné, civilní herectví. Proto ve spotu vystupují i skuteční dobrovolní hasiči ze Zbiroha.

Kampaň z dílny agentury McCann Digital poběží až do konce října v TV, rádiu, printu, online a OOH.

-kch-