Fanda v kampaních Nova Group už od října

středa, 05. září 2012, 14:15 TV MediaGuru

Už od října rozšíří nový kanál Fanda portfolio měřených stanic Nova Group. Ve společném prodeji bude zastoupen 1 %.

Provozovatel TV Nova, společnost CET 21, se rozhodla, že už od října rozšíří svůj reklamní balík měřených stanic Nova Group o nový kanál Fanda. Přidá se tak ke stávajícím měřeným stanicím Nova a Nova Cinema. Tím dojde i ke změně zastoupení obou stanic při společném prodeji reklamy, když místo stávajících 85 % bude hlavní kanál Nova zastoupen z 84 %. Poměr Nova Cinema se nemění a zůstává na 15 %, Fanda bude podle očekávání zastoupen 1 %. Znamená to, že od 1. října budou muset být inzertní rozpočty klientů (GRP's), kteří využívají ke komerční komunikaci kanálů Nova Group, rozloženy v procentuálním poměru 84-15-1. Uvedené platí pro cílovou skupinu 15+.

Jak už jsme informovali, data o kanálu Fanda budou od 1. října zveřejňována ve výsledcích elektronického měření sledovanosti. Počet elektronicky měřených kanálů TV Nova se tím rozšíří na tři a doplní tak stávající Nova a Nova Cinema.

Fanda zahájil vysílání letos v červenci. Skupina Nova ho uvedla jako kanál určený mužskému publiku. Od konce srpna vstoupil Fanda do terestrického vysílání, čímž svůj dosah v populaci zvýšil.

-mav-