Havas Worldwide Prague představila nové logo

čtvrtek, 27. září 2012, 15:13 Reklama MediaGuru

Havas Worldwide Prague obětovala více než 150 ocenění, která získala za posledních sedm let jako Euro RSCG, aby pro sebe vytvořila nové logo.

Nově přejmenovaná agentura Havas Worldwide Prague u příležitosti celosvětového rebrandingu představila svoji první kreativní kampaň – unikátní logo Havas, které speciálně pro tuto příležitost vytvořilo sedm předních českých designérů a umělců. Jejich zadáním bylo jej vytvořit z více než 150 získaných ocenění, která agentura za posledních sedm let posbírala.

„U příležitosti oslav našeho nového jména Havas Worldwide Prague jsme se rozhodli obětovat to, co je pravděpodobně v našem kreativním odvětví to nejcennější, naše ocenění. Použili jsme přes 150 cen, které jsme v uplynulých sedmi letech jako Euro RSCG získali. Je pro nás výzva, abychom nové ceny v brzké době opět získali. Zároveň jsme tímto vzdali hold české kreativitě a designu, který v rámci naší budovy Expo 58 již tradičně podporujeme,“ řekl Gilles Bérouard, CEO Havas Worldwide Prague.

Kovové „H“ vytvořil Michal Froněk a Jan Němeček ze studia Olgoj Chorchoj. Spojení bronzu, stříbra a zlata má symbolizovat náročnost, vytrvalost, houževnatost kreativní práce.

Sklářský výtvarník a designér Rony Plesl vytvořil skleněné „A“, které svou transparentností odkazuje na hodnoty agentury – otevřenost, komunikaci a odpovědnost.

Dřevěné „V“ je dílem Reného Šulce, který se specializuje na design svítidel, nábytku, a průmyslový a interiérový design. Jeho písmeno má reprezentovat labyrint mysli, která oplývá znalostmi, myšlenkami, zkušenostmi a reflexemi, dávající tak možnost vzniku novým idejím a nápadům.

Šperkařské duo Daniel Pošta a Zdeněk Vacek zpracovali své písmeno „A“ z papíru. Při jeho výrobě použili všechna agenturní papírová ocenění a spálili je na popel, čímž chtěli ukázat na nový životní cyklus agentury Havas Worldwide.

Keramické „S“ z dílny Maxima Velčovského, spoluzakladatele studia Qubus, bylo připraveno z různých druhů keramiky, které v sobě zahrnují i exemplář z roku 1958, odkazující na  sídlo agentury EXPO 58.

Originální písmena tvořící nápis HAVAS budou vystavena v sídle agentury v Expu 58 u příležitosti týdne Designblok´12, veřejnost si je bude moci prohlédnout o víkendu 6. a 7. října vždy od 9 do 18h.

-kch-