Wüstenrot startuje novou ATL kampaň ProAuto

pondělí, 17. září 2012, 11:38 Reklama MediaGuru

Finanční skupina Wüstenrot spouští novou reklamní kampaň na podporu povinného ručení ProAuto.

Kampaň ProAuto, která startuje 17. září, představuje v kompletním mediamixu aktuální novinky povinného ručení. Jde především o změnu nárůstu bonusu za bezeškodní průběh a možnost nově uzavřenou smlouvu kdykoli vypovědět. Jak uvedla Ivana Kryglová, ředitelka marketingu společnosti Wüstenrot: „Náš produkt tentokrát cílí na řidiče, kteří už za dva roky jízdy bez nehod od nás dostanou bonus ve výši 30 %, maximálně pak mohou dosáhnout až na 60% slevu.“

Hlavní důraz je však v kampani kladen na možnost uzavřenou smlouvu kdykoli vypovědět, což bude rovněž komunikováno v televizních spotech, protože jde o jedinečnou nabídku na trhu.

Kampaň navazuje na jarní fázi kampaně ProAuto, která proběhla v OOH a na internetu, a zároveň na zimní imageovou kampaň a kampaň na životní pojištění ProSichr. Ivana Kryglová tuto komunikační strategii vysvětluje: „Záměrem letošního roku bylo ukázat Wüstenrot nejen jako stavební spořitelnu, ale posílit naši značku i na poli pojištění. Začali jsme imagí, abychom ukázali, že nabízíme pokrytí všech potřeb klienta, a pokračovali s rizikovým životním pojištěním. Teď je na řadě autopojištění.“

Televizní spot, který poběží na kanálech televizí Prima, Nova, TV Barrandov, Óčko, TV Paprika, AXN, Spectrum a National Geographic, natočil režisér Roman Valent, jenž rovněž složil a napsal doprovodnou píseň. Kamery se ujal Jakub Dvorský. Spot popisuje dilema otce, který má poprvé půjčit auto svému synovi a před očima se mu promítá celé synovo divoké dospívání. Nakonec mu auto půjčí, ale jen díky vědomí, že má povinné ručení od Wüstenrotu. Při natáčení se v roli chlapce vystřídalo pět různě starých herců, díky čemuž bylo dosaženo kýženého efektu mapování různých fází dětství a dospívání. Natáčelo se na třech lokacích – v Klánovicích, Běchovicích a na Pražském výstavišti na Matějské pouti.

Kromě klasických reklamních spotů bude však v kampani využito i netradičního komunikačního formátu. „Poprvé zkusíme teleshopping v rámci pořadu Receptář Prima nápadů, kde bude vystupovat i Ondra Synek, kterého sponzorujeme,“ říká Ivana Kryglová.

Netradiční bude i outdoorová komunikace, kde na některých bigboardech budou umístěny speciální nástavby ve tvaru jízdních kol, které se budou točit namísto písmen „O“ v nápisu ProAuto.

Dále budou využity čerpací pistole na benzínových pumpách Agip, Benzina a LukOil a polep dveří autobusů na 50 linkách po celé České republice.

V rádiích bude nasazen spot s textově upravenou písní „Dva roky jezdím bez nehod“ od Zdeňka Borovce, kterou svého času zpíval Milan Chladil a pro Wüstenrot nyní přezpíval Zbyšek Pantůček.

Online komunikace bude zaměřená na masové portály (seznam.cz, aktualne.cz, novinky.cz, nova.cz) a tematicky spjaté webové stránky (např. sauto.cz, finance.cz).

Kampaň připravila reklamní agentura Scholz&Friends Praha ve spolupráci s Boogie Films. Kromě toho bude akce podpořena i v rádiích a po linii public relations, na které Wüstenrot spolupracuje s agenturou Publicis PR. Mediální plánování a nákup zajistily Zenith Optimedia a Attention Media.

-kch-