Jägermeister obsadil titulky LN a MFD

čtvrtek, 04. října 2012, 09:44 Tisk MediaGuru

Na ukončenou prohibici reaguje inzeráty na titulní straně deníků Lidové noviny a MF Dnes značka Jägermeister.

Společnost Rémy Cointreau, producent Jägermeistera, reaguje celostránkovými inzeráty na titulní straně na ukončenou prohibici. MF Dnes a Lidové noviny ve čtvrtek vyšly s přebalem Jägermeistera s logem tohoto nápoje a výrokem - hříčkou s odkazem na ministra zdravotnictví Leoše Hegera - "Kein Hegermeister - Už ani kapku prohibice!“.

Na vnitřní straně pak inzerce pokračuje další celostranou, kde jsou zmíněny základní atributy značky a důvody, proč ji lze důvěřovat.

V krátké době tak jde o další promo prostřednictvím titulní strany deníků. V minulých dnech využila IBM titulního přebalu Hospodářských novin a v srpnu IKEA, která si také vybrala deníky MF Dnes a LN.

Marketingový ředitel Rémy Cointreau Ondřej Roček avizoval, že po skončení prohibice firma bude komunikovat a motivu prohibice využije. V době její platnosti se totiž - podobně jako většina dalších producentů - reklamní komunikace zdržela.

Projekt vznikl ve spolupráci s mediální agenturou Attention! Media a kreativní agenturou Cream Prague.

-mav-