Ikea spouští vánoční kampaň

čtvrtek, 08. listopadu 2012, 07:45 Reklama MediaGuru

Ikea přichází s vánoční kampaní, hrající na emoce, které Vánoce doprovázejí. Kampaň opět připravila agentura Kaspen/Jung von Matt.

Společnost Ikea zahajuje svou vánoční kampaň s podtitulem „Vánoce jsou domov“.

„Naše letošní vánoční kampaň se více zaměřuje na příjemné emoce, které Vánoce doprovázejí. Vánoce pro nás a naše zákazníky představují domov. Je to čas, kdy bychom měli trávit doma se svými blízkými více času,“ uvedla Kateřina Krobová, Advertising Manager, Ikea Česká republika.

Pro svou kampaň Ikea využije širší škály komunikačních prostředků, než tomu bylo v minulosti. Oproti loňsku poběží letos delší 40 sekundový TV spot, počítá se i se silnějším TV plánem.

Televizní spot bude spolu s bannerovou reklamou k vidění od 8. listopadu, následující týden bude kampaň doplněna o outdooor, v němž budou využity citylighty a plochy v MHD. Od 22. listopadu pak bude spuštěna i speciální microsite. Ve stejném období bude mít IKEA i vánočně vyzdobené obchodní domy a spustí prodej vánočních dekorací a doplňků.

Vánoční kampaň provází i promo nabídka – doprava zdarma domů všem zákazníkům, kteří si v IKEA zakoupí v období od 8. 11. do 17. 12. 2012 nábytek v hodnotě nad 10 000 Kč. Nabídka rozvozu platí do vzdálenosti 50 km od obchodních domů IKEA v ČR.

Komunikační mix doplňují i PR aktivity - pro novináře je kromě tipů s vánoční inspirací připraveno také speciální předvánoční setkání, které se zaměří na kreativní práci s textilem pro vánoční stolování.

Kampaň připravila agentura Kaspen/Jung von Matt pro český, slovenský a maďarský trh.

-kch-