Ringier ponechává agenturní provizi i na internetu

úterý, 13. listopadu 2012, 17:04 Internet & Mobil MediaGuru

Ringier Axel Springer nebude rušit agenturní provizi. Novinkou je pak možnost behaviorálního cílení.

Společnost Ringier Axel Springer CZ představila svůj ceník internetové reklamy pro rok 2013. Oproti loňskému roku zavádí speciální koeficient 0,8 u CPT v low season (leden, únor, červenec a srpen) a levnější CPT na Auto.cz (u některých formátů až o 50 Kč). „Zároveň díky široké nabídce cross mediálních balíčků, které kombinují inzerci v internetových a tištěných titulech vydavatelství, zůstávají u online inzerce i pro rok 2013 zachovány standardní agenturní provize," informovala tisková mluvčí Kateřina Kuchařová.

Kromě nabídky standardních reklamních formátů na serverech Blesk.cz, Bleskprozeny.cz, Bleskpromuze.cz, BleskHobby.cz, iSport.cz, Abicko.cz, Auto.cz, Ahaonline.cz, který od ledna chystá redesign a chce více cílit na ženy, Reflex.cz a Sleviste.cz obsahuje ceník i nabídku speciálních reklamních formátů, PR článků, video reklamy, direct mailu či mobilní reklamy.

Novinkou od dubna 2013 bude možnost behaviorálního cílení v několika kategoriích. Rozšiřují se také varianty Women's pack zahrnující tituly s vysokou převahou návštěvnosti žen (nově kombinace Bleskprozeny.cz + Ahaonline.cz) a Men's pack kombinující tituly s vysokou převahou návštěvnosti mužů (nově balíček Auto.cz, Reflex.cz, iSport.cz a Bleskpromuze.cz).

Online ceník vydavatelství Ringier Axel Springer CZ pro rok 2013 včetně náhledu pozic a technických specifikací je k nahlédnutí zde www2.ringieraxelspringer.cz/onlinecenik.

Jak už jsme v uplynulých dnech informovali, od agenturní provize pro příští rok ustupují Mafra (internetové projekty) a Centrum Holdings. Seznam provizi zrušil už před dvěma lety.

-mav-