Slevomat letos využije personalizovanou komunikaci

středa, 30. ledna 2013, 07:00 Internet & Mobil, Reklama MediaGuru

Slevový portál Slevomat se chce v letošním roce zaměřit na implementaci nových technologií a cílenou internetovou reklamu.

Slevový portál Slevomat, jenž v loňském roce navýšil obrat na 758 milionu korun, volí pro letošní rok cestu personalizované komunikace a technologických inovací. Jeho ambicí je dostat se v objemu obratu do první pětky e-shopů na českém internetu.

V roce 2013 hodlá Slevomat využívat svých dat k personalizaci komunikace. „Budoucnost internetové reklamy vidím v přesném cílení sdělení, a na tomto řešení v současné době pracujeme. Zákazník, který se podívá na stránky Slevomatu nebo dostane newsletter, vždy uvidí ty slevové akce, které se shodují s jeho prioritami a zájmy. Důkladně proto analyzujeme chování našich zákazníku ať již na Slevomatu, Facebooku, ale také i na jiných internetových stránkách,“ odhaluje Tomáš Čupr, zakladatel Slevomatu. Personalizovaná nabídka by se tak měla zákazníkům objevit v newsletteru, na Facebooku, webových stránkách či prostřednictvím bannerů.

Dále se chce Slevomat soustředit na implementaci nových technologií, například v podobě propojení online a offline obchodních aktivit. „V letošním roce budeme implementovat novou online platformu pro obchodní partnery, kteří budou moci zveřejňovat a řídit své slevové akce na Slevomatu,“ vysvětluje Čupr.

V plánu je mobilní aplikace s využitím geolokačních služeb, která nabídne interaktivní mapu, kde zákazník okamžitě uvidí všechny dostupné slevové akce ve svém okolí.

Ve spolupráci se společností MasterCard se Slevomat rovněž podílí na vývoji nových platebních technologií. V pondělí 28. ledna proběhla na Slevomatu historicky první platba prostřednictvím mobilního telefonu. Budoucí vize Slevomatu je podle slov Tomáše Čupra učinit nakupování natolik pohodlným, že se obejde i bez kupónů.

Oproti roku 2011 zvýšil Slevomat v České republice obrat ze 438 milionů korun na 758 milionu korun. Posílila i skupina Slevomat Group, která působí v šesti východoevropských státech. Obrat Slevomat Group činil 2,35 miliardy korun. Jen v segmentu zboží činil obrat v loňském roce 227 milionů korun. Největší zájem zákazníci projevili o zboží Móda&Luxus, kterou představil Slevomat v únoru loňského roku.

„Z pohledu obratu jsou kategorie služeb, cestování a zboží vyrovnané. Rok 2012 ukázal, že Slevomat není závislý pouze na službách. Jeho budoucnost vidím především v nabídce zboží,“ komentuje Tomáš Čupr. V letošním roce bude segment zboží doplněn o kategorii Home&Decor, posilovat bude taktéž nabídka drogerie.

-kch-