Třetí prezidentská debata zatím nejsledovanější

čtvrtek, 24. ledna 2013, 07:58 TV MediaGuru

Závěrečný díl speciálu TV Nova Cesta na Hrad zhlédlo v průměru více než 1,5 mil. diváků starších 15 let.

Třetí debata prezidentských kandidátů Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga, kterou tentokrát v pořadu Cesta na Hrad nabídla v hlavním vysílacím čase TV Nova, sledovalo více než 1,5 mil. diváků starších 15 let. Byl to tak nejsledovanější středeční pořad po 20. hodině. Z tří dosud odvysílaných prezidentských televizních debat před druhým kolem volby šlo zatím o nejsledovanější diskusi. Duely v minulém týdnu, které odvysílaly Prima family a ČT, zhlédlo v průměru 899 tis. diváků (Prima) a Česká televize — ČT1 1,32 mil. a souběžně ČT24 173 tis. diváků.

Sledovanost vybraných pořadů po 20. hodině, středa 23.1. 2013

pořad TV začátek tis. 15+ share 15+ (%) share 15-54 (%)
Cesta na Hrad Nova 20:23:53 1501 37 35
Tajemství rodu ČT1 21:03:30 711 19 14
Pošta pro tebe ČT1 20:05:31 693 17 10
TOP STAR magazín Prima family 21:41:47 657 23 15
Znovu sedmnáctiletý Nova 21:31:14 457 17 25
Nikdo není dokonalý Prima family 20:17:04 433 11 9
Bolero ČT1 22:00:52 422 20 17
Země a města světa ČT2 20:05:11 405 10 8
Castle na zabití Prima family 22:52:24 326 20 17
Věřte nevěřte TV Barrandov 21:05:14 319 9 10

Podíl TV stanic v %, středa 23.1. 2013, celý den, D15+/D15-54

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Vůbec nejsledovanějším diskusním pořadem za účasti kandidátů na prezidenta před prvním a druhým kolem volby byla Prezidentská superdebata ve čtvrtek 10.1. na ČT, kterou na kanálech ČT1 a ČT24 v průměru dohromady zhlédlo 1,7 mil. diváků starších 15 let.

Vývoj sledovanosti TV prezidentských debat, D15+

Zdroj: ATO-Mediaresearch, kliknutím zvětšíte 

-mav-

Upozornění: Provozovatel MediaGuru.cz, společnost PHD, je řádným odběratelem dat ATO. Přejímání těchto dat a jejich další šíření bez souhlasu PHD je výslovně zakázáno.