Z Marketing&Media odcházejí další lidé

pondělí, 04. února 2013, 08:09 Tisk MediaGuru

Po šéfredaktorovi Danielu Köpplovi odchází z M&M i obchodní tým časopisu pod vedením Františka Frídla.

Změny v oborovém týdeníku Marketing&Media, který je součástí divize odborného tisku vydavatelství Economia, pokračují. Ke konci letošního ledna končí obchodní tým pod vedením Františka Frídla. Už na konci loňského roku odešel z vydavatelství Economia a z týdeníku M&M šéfredaktor Daniel Köppl.

Frídl, stejně jako Köppl, stál u zrodu oborového týdeníku před 13 lety. Od té doby působil jako vedoucí jeho inzertního oddělení, v posledních dvou letech pak navíc i jako inzertní team leader všech odborných (B2B) titulů vydavatelství Economia. Zkušenosti s prodejem inzerce v odborném periodiku v segmentu marketing, média a reklama získal před založením M&M v měsíčníku Strategie, kde působil jako vedoucí inzerce.

Pro Marketing&Media je odchod Františka Frídla, na kterém stál inzertní obrat týdeníku po celou dobu jeho existence, oslabením. Společně s  Frídlem odchází z inzertního oddělení týdeníku také Petra Nová. To znamená, že celý inzertní tým jediného oborově zaměřeného týdeníku musí Economia postavit znovu.

Změny, které v divizi odborného tisku nastaly na začátku roku – ukončení vydávání šesti magazínů – si navíc pravděpodobně vyžádají ještě další odchody.

Oborový týdeník má v březnu převzít nový šéfredaktor Václav Sochor. Nové složení inzertního týmu týdeníku M&M bude Economia řešit obsazením některými ze stávajících pracovníků obchodního oddělení vydavatelství.

-mav-