Atmedia je dalším hráčem, který zvyšuje cenu reklamy

úterý, 12. března 2013, 16:47 TV MediaGuru

Mediální zastupitelství Atmedia zvýšilo od 11. března ceníkové ceny svých prodejních balíčků v průměru o 6 %.

Dalším subjektem, který na televizním trhu zvyšuje cenu reklamy, je mediální zastupitelství Atmedia. Od pondělí 11. března zvýšilo cenu reklamy o 6 procent, u nejvytíženějšího balíčku atmax (zahrnuje všechny měřené kanály Atmedia) pak o 12,5 %.

„Zastupitelství tematických televizí na českém trhu se k tomuto kroku rozhodlo po důkladné analýze poptávky a nabídky po volných GRPs. Průměrné navýšení napříč všemi prodejními balíčky představuje 6,1 %. V případě nejprodávanějšího balíčku Atmax dochází ke 12,5% cenovému navýšení. Atmedia zároveň deklaruje, že změna cenové úrovně se nedotkne kampaní, které byly závazně objednány  do 11.3.2013," informovala Michaela Vasilová ze společnosti Atmedia.

Zvýšení ceny je tak reakcí na aktuální situaci na trhu televizní reklamy, kdy část poptávky není uspokojena a zadavatelé narážejí v důsledku nové cenové politiky TV Nova, na kterou někteří nechtějí přistoupit, na zaplněný reklamní prostor. Pro jarní sezónu se už v důsledku zvýšené poptávky rozhodla zvýšit reklamní ceny skupina Prima, resp, mediazastupitelství Media Club, a to pro stanice skupiny Prima a TV Barrandov, a to na úrovni 7 % (duben) a 8 % (květen, červen). Ceny reklamy na březen navyšovala také skupina Nova (+ 20 %).

-mav-