O2 v kampani doporučuje mobilní aplikace

pondělí, 04. března 2013, 10:00 Internet & Mobil, Reklama MediaGuru

Společnost O2 Telefónica se ve své jarní kampani zaměří na mobilní aplikace. Své tipy bude komunikovat i v televizi.

Od pondělí 4. března bude společnost O2 Telefónica ve své kampani s názvem Chytrý život doporučovat užitečné mobilní aplikace. Jejím záměrem je ukázat, jak bohaté možnosti skýtá datové připojení v mobilu.

Tipy na jednotlivé aplikace se objeví na internetu, v outdooru, v televizi i v tisku. Aplikace bude možné zdarma stahovat z internetových stránek ChytrýŽivot.cz, z YouTube videí a prostřednictvím QR kódu také z venkovní reklamy, umístěné na MHD zastávkách, a tiskových inzerátů. Kromě toho se také mohou obrátit na O2 Guru, který jim s instalací pomůže.

„Připravili jsme více než 200 aplikací, ze kterých si vybere opravdu každý: například pro sportovce máme připravené aplikace, které jim změří mezičasy nebo srdeční tep. Milovníci dobrého jídla zase mohou s pomocí aplikací proměnit svůj mobil v kapesní kuchařku nebo v průvodce po nejlepších restauracích v blízkosti,“ říká Petr Matějovský, ředitel rezidentního segmentu společnosti Telefónica Czech Republic.

Kampaň Chytrý život navazuje na další aktivity O2 v oblasti mobilního datového připojení. Od 1. března O2 také navyšuje FUP u vybraných tarifů internetu v mobilu a šestinásobně zvyšuje rychlost připojení po vyčerpání FUP.

-kch-