Printové reklamy, které vás rozesmějí
Rozehrát humornou zápletku v televizním spotu je snazší, než zachytit vtipnou situaci v tištěné reklamě. Následující inzeráty přesto uspěly.
Rozehrát humornou zápletku v televizním spotu je snazší, než zachytit vtipnou situaci v tištěné reklamě. Následující inzeráty přesto uspěly.
Český audiovizuální průmysl si v roce 2024 vybral pauzu v době nevýhodných pobídek a soustředil se na přípravu podmínek pro nový růst, stoupla česká VOD tvorba a reklama.
Do 1. ledna 2027 se má v sousedním Německu snížit počet rozhlasových veřejnoprávních okruhů ve všech šestnácti spolkových zemí ze 70 na 53. Svou představu o vývoji Českého rozhlasu nastínil i René Zavoral.
WPP přejmenovává GroupM na WPP Media, změnou chce reflektovat éru umělé inteligence.
Díky behaviorálním vědám víme, jak ovlivnit spotřebitelské rozhodování. Jak ale naložit s tím, že mozek odhadem pětiny populace funguje trochu jinak?
Pokud v závěrečném čtení při projednávání zákona o návykových látkách projde pozměňovací návrh, bude to znamenat velké omezení pro reklamu loterijních a sázkových společností.
Při pokusu zdolat pákistánskou horu Nanga Parbat tragicky zahynula Klára Kolouchová (Poláčková).
Holba mění logo i design svých obalů, zároveň spouští novou kampaň s mottem „Místa, kde je vše stále ryzí a kde pivo je fakt pivo“.
T-Mobile spouští novou letní kampaň v duchu svého dlouhodobého konceptu #MeziSvými. Cílem je zpříjemnit zákazníkům léto.
Spolupráce s herci v reklamě fungují, klíčová je však exekuce, ukazují data výzkumu ResSolution Group, který se zabýval osobností Ivana Trojana v reklamě.
Obsah od autorů, který vytvářejí na míru značkám, sílí a v některých případech mu zadavatelé dávají přednost před využitím influencerů. Mluvilo se o tom na konferenci Marketing Meeting.
Telly přichází v letní kampani s letní nabídkou: tři měsíce velkého balíčku za 260 Kč, HBO a Max na měsíc a iDnes Premium zdarma.
Dlouholetí manažeři dřívější skupiny Group M v důsledku restrukturalizace odejdou, na post CEO WPP Media se posune Veronika Burešová.
Byly všudypřítomné, teď se pozornost upíná na „zdravější” alternativy, hodnotí vývoj marketingu cigaret Oldřich Vávra z katedry marketingu Vysoké školy ekonomické v Praze.
COMvergence aktualizovala žebříček mediálních agentur a sítí podle reklamních objemů klientů za rok 2024. Největší mediálkou podle objemu zůstává Knowlimits, největší sítí mediálních agentur Omnicom Media Group.
Pepsi uvádí dvě nové varianty bez cukru, pod sloganem „Epic Duo, Epic Choice” představuje nápoje s příchutí citronu a třešně.