Printové reklamy, které vás rozesmějí
Rozehrát humornou zápletku v televizním spotu je snazší, než zachytit vtipnou situaci v tištěné reklamě. Následující inzeráty přesto uspěly.
Rozehrát humornou zápletku v televizním spotu je snazší, než zachytit vtipnou situaci v tištěné reklamě. Následující inzeráty přesto uspěly.
Nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 zůstává ve skupině 15+ seriál Polda s více než milionem diváků. Do vysílání vstoupil nový díl pořadu Utajený šéf, který měl těsně nejvíce diváků ve skupině 15-54.
Skupina Mind2Flo mění interní uspořádání. Značky skupiny Mindsquared a Flo upravují strukturu vedení, odchází management pod vedením Jana Galgonka.
Kofola po letech mění logo, etikety, lahve, plechovky i sklenice celého svého portfolia.
Decathlon mění svou vizuální identitu a představuje nové poslání „Move People Through the Wonders of Sport“.
V nové kampani se Pilsner Urquell zaměřuje na třetinkové vratné lahve. Chce tak oslovit příležitostné pijáky piva.
Podívej se mu znovu do očí, vyzývá Radegast a mění Ratar z výčepního speciálu na ležák.
Na trh vstupuje Partners Banka. Ambasadorem nové značky se stal český písničkář Pokáč.
Zadavatelé mohou pro sponzorské vzkazy a injektáže na TV Nova využít širších možností grafického zpracování.
Coca-Cola uvádí na trhu limitovanou edici K-Wave Zero Sugar, oslavuje s ní subkulturu K-Popu.
Porotci a pořadatelé soutěže pro mladé tvůrce v komunikačním odvětví vyhlásili vítěze letošního ročníku národního kola soutěže Young Lions.
Novou kampaní podporuje Vodafone svou nabídku pevného internetu, který si lidé mohou nyní vyzkoušet za 299 korun měsíčně.
Žebříček COMvergence přináší pohled na přesuny rozpočtů a úspěšnost mediálních agentur a sítí mediálních agentur ve výběrových řízeních na českém trhu v roce 2023.
T-Mobile chce v nové marketingové strategii, aby se jeho zákazníci cítili #MeziSvými.
O první komunikační kampaň značky Bohemilk Opočno se postarala agentura Boomerang Communication.