Na trh vstoupí reklamní televizní kanál TipTV

středa, 24. dubna 2013, 10:19 TV MediaGuru

V květnu spustí nová televizní stanice TipTV, která se zaměří na pořady českých firem a prezentaci jejich produktů a služeb.

V letošním květnu spustí své vysílání nový televizní kanál TipTV, který provozují společnosti TipTV Production, TipTV marketing services a Tip TV broadcast majitelů Radka Pažouta, dlouholetého obchodního ředitele Veletrhy Brno, a Zdeňka Slámy, bývalého technického ředitele Public TV.

Nová stanice, jež bude vysílána v DVB-T s 97% pokrytím v multiplexu 3, divákům představí české firmy, jejich produkty a služby ve formě komerčních prezentací uspořádaných do moderovaných tematických celků. Většinu pořadů tak bude vyrábět firmy samotné.

„Na TipTV chceme divákům představovat zajímavé firmy a jejich produkty a služby srozumitelně a otevřeně. Zkratkovitost klasických reklamních spotů neposkytuje prostor pro důležité informace a věcné argumenty. Navíc cena za tento typ reklamy je pro většinu firem nedostupná,“ vysvětluje záměr televize Zdeněk Sláma.

Televizní komerční reportáže budou doplněny o informace na webu www.tiptv.cz, kde bude mít každý inzerent vlastní firemní profil, který si může sám spravovat a doplňovat. Diváci tak budou mít možnost uvedený produkt nebo službu okamžitě objednat přes web, po telefonu a brzy i pomocí mobilní aplikace.

Program TipTV je složen z deseti tematických celků pro jednotlivé cílové skupin. Například pořad Aktivní život je určen pro seniory, Just NoW naopak pro mladé, na muže cílí Já, Muž!, na ženy zase Být šik!. V bloku „Start-Up“ bude představována nabídka vzdělávacích a personálních agentur či workshopy pro začínající podnikatele. Pořad „Automototip“ nahlédne do autosalónů či společností na leasing, pojištění, asistenci apod.

Interaktivní pořady mají za záměr naučit diváky pracovat s plnou nabídkou televize a jejího webu. Kromě toho bude zařazen i ezoterický pořad Vědmy radí, plánují se i charitativní pořady.

Týdenní nasazení tříminutové komerční reportáže, které zahrnuje minimálně 21 odvysílání,přijde na více než 11 tisíc korun. Měsíční kampaň pak vyjde na necelých 35 tisíc.

Nová stanice bude veřejnosti komunikována zejména prostřednictvím PR.

TipTV je tak další televizní stanicí. Tento týden odstartovala Active TV, která se zaměřuje na ezoterické pořady, dokumenty a interaktivní soutěžní formáty.

-kch-