Předběžná data: Šlágr TV má podíl 1,5%

středa, 17. dubna 2013, 17:07 TV MediaGuru

Průměrný celodenní podíl hudební televize Šlágr dosáhl v únoru 1,5 % ve skupině diváků starších 15 let.

Průměrná celodenní sledovanost hudební televizní stanice Šlágr TV, která se zaměřuje převážně na lidové písně, dosáhla v únoru podílu 1,5 % u diváků starších 15 let. Vyplývá to z výzkumu, který pro TV Šlágr vypracovala agentura Mediaresearch, zajišťující pro ATO data o TV sledovanosti. Jde tak o první předběžná data výsledku sledovanosti této hudební televize, která vysílá v celoplošném multiplexu od konce loňského roku. TV Šlágr bude pravidelně elektronicky měřena od letošního května, kdy zároveň zahájí prodej reklamy na GRPs.  

Z grafu sledovanosti v průběhu týdne vyplývá, že sledovanost TV Šlágr v pracovní dny neklesá pod 1 % a dosahuje i 1,5 %, o víkendu se pak pohybuje na úrovni 2% podílu (D15+). V mladší skupině 15-54 dosáhla průměrná sledovanost TV Šlágr v letošním únoru 0,33 % a ve skupině diváků starších 54 let 2,65 %.

Vývoj sledovanosti TV Šlágr v % po dnech, únor 2013, D15+

Zdroj: ATO-Mediaresearch

-mav-