Plzeňský Prazdroj otevírá hospodu ve stylu urban street

pátek, 17. května 2013, 07:23 Marketing MediaGuru

Plzeňský Prazdroj otevřel první z řady nového konceptu svých hospod. Další důkaz toho, že design prostoru se u pivních značek více prosazuje.

Hospodu již netvoří pouze točené pivo a vývěsní štít dané pivní značky. Čím dál častěji si hraje s designem, což je případ i právě otevřené hospody Zephyr Excelent Urban Pub v Michalské ulici v Praze v prostorách dříve vyhlášené restaurace Vysmátý zajíc.

Jedná se o první z řady zcela nového konceptu hospod pivovaru Plzeňský Prazdroj a jeho značky Gambrinus. Tzv. urban ultimate concept pub klade důraz na architektonické a designové řešení, kterému dominují hlavní prvky značky Gambrinus 11° Excelent. V prostoru hospody jsou tak k vidění čtyři pětisetlitrové pivní tanky, osvětlení z pivních lahví či mozaiky ze zátky.

Celý koncept vychází z urban street artu, typické městské kultury, která je vlastní zejména mladším lidem. Hospody tohoto typu by měly oslovovat lidi, kteří v centru města žijí, ale i ty, kteří se za neopakovatelnou atmosférou, gastronomií a vynikajícím pivem spojeným s kulturním programem do centra Prahy vypraví,“ představuje projekt městských pubů manažer značky Gambrinus Excelent Jakub Štěpán.


Designérské prvky a výzdoba provázejí prostor od vstupu z ulice Michalská přes výčep s barem a několika oddělenými „výklenky“ pro klidné posezení až po nekuřáckou restauraci v zadním traktu, která sousedí s uzavřenou zahrádkou. V prvním patře je prostor vyhrazen pro prezentaci výtvarného umění a gastronomické služby, v podzemní části pro hudební produkce.

Prvky designu do svých hospod přidávají i jiné pivní značky. V České republice například pivní značka Heineken ve spolupráci s českými designéry vytváří designové prvky na míru, někdy je to obraz, pohovka, bar či barová stěna. K vidění jsou například v podnicích jako SaSaZu, Karlovy Lázně, Blue Light, Silver, OnClub, CaféCafé, Mecca.

-kch-