Skupina GroupM získala agenturu H1.cz

úterý, 16. července 2013, 09:44 Internet & Mobil MediaGuru

Komunikační společnost GroupM ze skupiny WPP získala pod svá křídla agenturu H1.cz zaměřenou na výkonnostní marketing.

Skupina mediálních agentur GroupM, dceřiná společnost agenturní sítě WPP, koupila 100% podíl v H1.cz. Jednička na trhu výkonnostního marketingu H1.cz se tak zapojí do skupiny agentur zaměřených na performance marketing, která ve světě vystupuje pod značkou Quisma. H1.cz tímto prodejem definitivně ukončila svojí rozluku s Ataxo a jeho majitelem, investičním fondem Garvest, uvedla H1.cz v tiskové zprávě.

H1.cz byla založena v roce 2006 v Praze. Specializuje se na výkonnostní marketing. Momentálně zaměstnává přes 90 lidí a mezi její klienty patří společnosti jako Vodafone, Home Credit, Beiersdorf a Tchibo. Agentura má pobočky v Praze a Bratislavě. Čistý auditovaný obrat H1.cz a H1 Slovakia na konci roku 2012 činil přibližně 75 miliónů Kč.

„Chceme i nadále růst stejným tempem a nabízet služby na nejvyšší úrovni i pro další zajímavé nadnárodní značky,” řekl David Špinar, country manager H1.cz.

GroupM v Česku a na Slovensku zastřešuje mediální agentury Mediaedge:cia, Mindshare, Mediacom a Maxus. GroupM akvizicí H1.cz posílí v oblasti výkonnostního marketingu.

Jiří Svoboda, CEO GroupM Česká republika, k tomu říká: „Začlenění H1.cz, největší české agentury specializované na search a výkonostní marketing, do struktur GroupM, je pro nás zásadní kvalitativní posun v oblasti digitálních médií.”

Quisma po rozjezdu v Polsku tak vstupuje na další trh v regionu střední a východní Evropy.

-mav-