Óčko Gold neubralo hlavnímu kanálu Óčka

úterý, 02. července 2013, 07:20 TV MediaGuru

Kanál Óčko Gold dosáhl za první měsíc vysílání 0,2% podílu, což je pětinová sledovanost TV Óčko.

Podílu ve výši 0,2 % v cílové skupině 15-54 let dosáhla za první měsíc svého vysílání stanice Óčko Gold, sesterská stanice TV Óčko. Hlavní stanice Óčka si v červnu připsala podíl ve výši 1,1 % (15-54), což je téměř srovnatelný podíl, kterého v této cílové skupině dosáhla v letošním květnu (1,02 %). Příchod nového kanálu tak TV Óčko na sledovanosti neubral, naopak stanice provozovatele Stanice O svůj zásah o nový kanál alespoň v prvním měsíci vysílání Óčko Gold rozšířily.

Stanice O spustila Óčko Gold na začátku června s cílem oslovit především střední populaci a vyprofilovat tak cílové skupiny obou kanálů – hlavního Óčka a nového Óčko Gold. Zaměřením na hitové písně usiluje Óčko Gold především o diváky starší 30 let, zatímco hlavní kanál Óčka míří na nejmladší cílovou skupinu.

Profilaci potvrzují i červnová data: Zatímco hlavní kanál Óčka měl v červnu nejsilnější podíl ve věkové skupině 15-24 let (2,9 %), Óčko Gold  dosáhlo svého nejvyššího podílu u diváků ve věku 35-44 let (0,3 %), a to zejména u mužů.

Podíl TV stanic Óčko a Óčko Gold v CS, červen 2013 (%)

Zdroj: ATO-Mediaresearch

-mav-