České kampaně v období Vánoc

čtvrtek, 19. prosince 2013, 08:06 Reklama MediaGuru

V prosinci čeští zadavatelé nevyužívají jen vánoční svátky, ale také zimu jako takovou.

Předvánoční období je pro zadavatele nejsilnějším momentem roku. Zákazníky se snaží přesvědčit k nákupu vánočních dárků a svá sdělení tak tematicky pojí buď se samotnými svátky, nebo zimním ročním obdobím.

Mobilní operátor T-Mobile letos umístil svou kampaň na vánoční trh, kde nechal zahrát Vojtu Kotka a Lukáše Pavláska loutkové divadlo.

Vodafone a jeho Návštěvníci se vydali na Vánoce za Krakonošem, protože nikdo nesmí zůstat sám.

O2 se ve své vánoční kampaně soustředí jako v loňském roce na nabídku Extra výhody.

Pivní značka Pilsner Urquell se vrací ve vánočním spotu zpět do minulosti – do roku 1842, kdy byly do té doby smutné a kalné Vánoce prosvětleny novým ležákem.

Maloobchodní řetězec Lidl se na Vánoce spojil nejen se šéfkuchařem Romanem Paulusem, ale i se zpěvačkou Lucií Bílou. Společně připravili kolekci vánočních chutí a tónů, obsahující jednak recepty na vánoční pokrmy a cukroví, jednak CD s vánočními koledami.

GE Money Bank tráví své Vánoce na chatě, k nelibosti sarkastického kocoura.

Společnost Datart si na Vánoce připravila soutěž „Nahraj a vyhraj“, kde je potřeba nafilmovat video na téma „vánoční přání z Datartu“, kde musí zaznít, co si dotyčný přeje k Vánocům od Ježíška z Datartu. Vítězné video, které získá nejvíce hlasů, bude odvysíláno na Štědrý den na televizi Nova před večerní pohádkou.

-kch-