Lagardère přeorganizovala marketingové služby

pátek, 07. února 2014, 03:18 Rádio MediaGuru

Skupina vedená Michelem Fleischmannem přistoupila ke změnám vnitřní struktury.

Skupina Lagardère Active ČR, která mj. vlastní rádiové stanice Evropa 2 a Frekvence 1, zavedla dvě strategické pozice a přeorganizovala své marketingové služby.

Jak už jsme informovali, Lubor Zoufal se stal ředitelem strategického rozvoje Lagardère Active ČR. Ve společnosti Lagardère měl dosud na starosti rozvoj všech digitálních projektů. Pod jeho vedením vzniklo například Youradio – hudební aplikace, která umožňuje poslech hudby podle přání posluchačů nebo RadioMetrics, která umožňuje práci s výsledky poslechovosti.

Lubor Zoufal, foto: Lagardere Active

Petr Uchytil se stal od začátku února ředitelem strategického marketingu Lagardere Active ČR. Do této chvíle působil ve společnosti Lagardère jako marketingový ředitel obchodní divize Regie Radio Music, která nyní kromě tří nejsilnějších stanic zastupuje i skupinu Radio United. Oba jmenovaní se stávají součástí týmu výkonného ředitele.

Petr Uchytil, foto: Lagardere Active

Úsek marketingové komunikace značek Lagardère, který řídí Pavel Renčín, se nově rozroste o divizi Creative Sales, jejímž cílem bude nabídnout klientům marketingové projekty založené na nestandardních způsobech komunikace v rádiích a na internetových produktech Lagardere. Do tohoto úseku je nově začleněná i eventová divize No Limits.

Pavel Renčín, foto: Lagardere Active

„Strukturální změny v Lagardere mají za cíl rozvoj nových marketingových služeb pro klienty,” zdůvodnila tisková mluvčí Radka Pilzová.

Spoluzakladatelem skupiny Lagardère Active ČR je současný prezident firmy Michel Fleischmann. Skupina vznikla v roce 1991, kdy spustila první ze svých rádií Evropu 2.

-mav-