Sazka propojí svého operátora s novou loterií

čtvrtek, 13. února 2014, 10:56 Internet & Mobil, Reklama MediaGuru

Sazka uvádí na trh operátora SAZKAmobil. Launch podpoří kampaní od agentury Nydrle.

Sazka ve čtvrtek 13. února vstupuje na trh mobilních operátorů se značkou SAZKAmobil. Spolu s tím spouští i novou číselnou loterii SAZKAmobil šance. Novinku podpoří nadlinková kampaň od agentury Nydrle.

Jak uvedl generální ředitel společnosti Robert Chvátal, nový mobilní operátor se od stávajících bude odlišovat právě propojením telefonních služeb a loterie: „Při dobití kreditu SAZKAmobilu na našich terminálech je možné rovnou vsadit mimo jiné posledních pět čísel z telefonního čísla pro hru SAZKAmobil šance. Sázející tak mohou za šťastná čísla zvolit právě číslo svého mobilu.“

Do slosování nové hry SAZKAmobil šance se může zapojit kdokoli nad 18 let, kdo vyplní v kamenném obchodě tiket s pěti čísly za 20 korun. Slosování dvou tahů se bude konat vždy první pondělí v měsíci a vysílat na ČT1 v novém studiu, vyhlašování by měly být přítomny i známé tváře, například Libor Bouček či Alexander Hemala. Všechny výhry budou vypláceny v hotovosti.

SIM karty nového operátora budou k dostání od 18. února ve všech sběrnách Sazky nebo online na internetové stránce www.sazkamobil.cz, kde bude možné si vybrat také telefonní číslo i typ SIMkarty. Doručení SIMkarty bude zdarma. V síti téměř sedmi tisíc míst prodejních míst Sazka bude také možné si dobíjet kredit a zahrát si již zmíněnou hru. Zákazníci SAZKAmobilu budou mít možnost při dobití alespoň 300 korun měsíčně telefonovat za 1,50Kč/min. a posílat SMS za 1,30 Kč do všech sítí, internet na den bude za 20 korun na 25 MB. Zároveň bude pro zákazníky k dispozici zdarma infolinka, a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Launch nového operátora podpoří nadlinková kampaň, v níž bude hrát hlavní roli animovaná postavička Šťastná SIMka. Pod kampaní je podepsána kreativní agentura Nydrle.

Šťastná SIMka

Sazka bude provozovat svého virtuálního operátora ve spolupráci s operátorem Vodafone. K novému operátorovi chce přilákat podle slov Roberta Chvátala stovky tisíc zákazníků.

-kch-