Stolejda ředitelem obchodu Mafry pro tiskové tituly

pondělí, 03. března 2014, 18:26 Lidé, Tisk MediaGuru

Mafra jmenovala obchodního ředitele pro tištěné tituly. Do firmy přijde i František Nachtigall.

Roman Stolejda převzal funkci obchodního ředitele tištěných titulů mediální skupiny Mafra. Jeho novým úkolem bude zastřešení a koordinace centrálních i regionálních obchodních týmů, oznámila v pondělí Mafra. Pod Stolejdu tak spadají tiskové tituly MF Dnes, Lidové noviny, Metro a 5plus2.

Předseda představenstva skupiny Mafra Štěpán Košík v průběhu týdne potvrdil také příchod Františka Nachtigalla, který dříve pracoval ve vydavatelství Empresa Media. Zastávat bude pozici ředitele strategického rozvoje. „Pro tuto chvíli s dalšími personálními změnami nepočítáme," dodal Štěpán Košík.

Obchodním ředitelem online divize Mafra Digital je nadále Jiří Otevřel.

Ve vedení jednotlivých obchodních týmů zůstávají nadále dosavadní manažeři Miroslav Mareš pro deník Metro, Michaela Hromádková pro Lidové noviny, Karel Drbal pro regionální obchod, Václav Veselý pro regionální obchodní tým 5plus2 a Blahoslav Fořt pro tým klíčových zákazníků.

„Tímto krokem chceme ještě víc posílit náš ucelený přístup ke klientům i mediálním agenturám,“ zdůvodnil Roman Latuske, člen představenstva zodpovědný za obchod, marketing skupiny a divizi Mafra Digital. Ve struktuře skupiny Mafra je Roman Latuske nadřízený Romanu Stolejdovi i Jiřímu Otevřelovi.

Roman Stolejda nastoupil do Mafry v červnu 2013 na pozici ředitele obchodního týmu Mafra Digital Regio, kde zodpovídal za rozvoj obchodní sítě pro prodej produktů Topkontakt.cz, zaměřené na klienty ze segmentu malého a středního podnikání.

-mav-