TNS Aisa odstupuje z tendru na NetMonitor, zbývá Gemius

pátek, 04. dubna 2014, 10:25 Internet & Mobil MediaGuru

Stávající realizátor zůstává jediným kandidátem na měření návštěvnosti českého internetu.

TNS Aisa odstupuje z výběrového řízení na dodavatele měření návštěvnosti internetu NetMonitor, informovala společnost v pátek dopoledne bez bližších podrobností. Znamená to, že ve finále tendru na další etapu měření návštěvnosti českého internetu zůstává už jen stávající realizátor Gemius.

TNS Aisa podala nabídku do otevřeného výběrového řízení na dodavatele měření návštěvnosti internetu a sociodemografického profilu jeho návštěvníků vypsaném Sdružením pro internetovou reklamu (SPIR) v loňském květnu.

Vítěz výběrového řízení bude zajišťovat měření návštěvnosti internetu v letech 2015 až 2017. Současná tříletá vlna projektu probíhá do konce roku 2014. Smyslem NetMonitoru je dodávat trhu auditovaná data o návštěvnosti a sociodemografii internetových médií pro plánování on-line reklamních kampaní.

-mav-