Jana Štruncová vede inzerci v Čásenského měsíčníku

středa, 14. května 2014, 15:53 Tisk MediaGuru

Bývalá dlouholetá šéfka inzerce Týdne Jana Štruncová vede inzerci v novém měsíčníku.

Jana Štruncová, která svůj profesní život dlouhodobě zasvětila bývalému vydavatelství Mediacop Sebastiana Pawlowského a časopisům Týden a Instinkt, začala pracovat jako ředitelka inzerce v připravovaném reportérsko-investigativním měsíčníku Roberta Čásenského. Měsíčník má začít vycházet letos v září.

Měsíčník, na kterém se mají vedle bývalého šéfredaktora MF Dnes Roberta Čásenského autorsky podílet i někteří jiní bývalí redaktoři MF Dnes (Michal Musil, Jaroslav Kmenta), už v těchto dnech prezentuje svůj projekt mediálním agenturám a seznamuje s ním inzertní klienty.

Jana Štruncová pracovala jako ředitelka inzerce dřívějšího vydavatelství Mediacop (Týden, Instinkt) jedenáct let (2001-2012). Do Týdne ale přišla už v roce 1999 – byla zde vedoucí inzerce. Po přesunu titulů Mediacopu ke společnosti Empresa Media odešla. V loňském roce externě spolupracovala s časopisem Golf Vacations.

-mav-