AdActive prodává reklamu i pro weby bývalé Sanomy

úterý, 10. června 2014, 15:20 Internet & Mobil MediaGuru

Do portfolia zastupitelství AdActive přecházejí weby společnosti Astrosat Media.

Mediální zastupitelství AdActive od června rozšířilo portfolio zastupovaných webů o on-line projekty společnosti Astrosat Media. Zvýší tím tak zásah svých inzertních balíčků ženy a young.

Astrosat Media (dříve Sanoma Media) je součástí společnosti Astrosat spadající do skupiny Vltava-Labe-Press, jehož zpravodajský web Deník.cz a další on-line projekty už AdActive zastupuje. Internetové portfolio Astrosat Media dosahuje návštěvnosti 1,4 mil. reálných uživatelů a AdActive jej bude zastupovat exkluzivně.

Jednotlivé on-line projekty vydavatelství Astrosat Media jsou úzce propojeny s časopisy a zaměřují se převážně na životní styl, vztahy, rodinu, bydlení, vaření, reportáže a cestování. Vydavatelství provozuje weby Kafe.cz (100 tis. RU), Story.cz (25 tis. RU), Vlasta.cz (39 tis. RU), NationalGeographic.cz (44 tis. RU), Chutastyl.cz (91 tis. RU) a Dumazahrada.cz (70 tis. RU).

„Spolupráci Astrosat Media v oblasti online reklamy s největším internetovým mediazastupitelstvím na našem trhu, kterým vzhledem k počtu reálných uživatelů AdActive je, považujeme za logický krok. AdActive zastupuje online projekty Astrosatu a jeho mateřské společnosti skupiny Vltava-Labe-Press od začátku letošního roku. V případě online projektů Astrosat Media se tak jedná o rozšíření vzájemné spolupráce,“ uvedla Karin Vedrová, jednatelka společnosti Astrosat.

„On-line projekty, jako je Kafe, Vlasta nebo Story nám pomohou upevnit pozici již tak silného inzertního balíčku zacíleného na ženy,“ řekl Jan Vobecký, ředitel AdActive.

Skupina Vltava-Labe-Press zvýšila díky akvizici Sanomy svůj zásah na tiskovém a internetovém trhu. V mediazastupitelství AdActive drží 30% podíl. AdActive je největším internetovým mediazastupitelstvím na českém trhu s měsíčním počtem reálných uživatelů na úrovni necelých 4 mil. (návštěvnost celkem, duben 2014).

-mav-