Seznam.cz od srpna redukuje reklamní formáty
Seznam.cz sníží od začátku srpna ve své reklamní síti Sklik počet podporovaných reklamních formátů.
Sklik, reklamní síť společnosti Seznam.cz, změní od 1. srpna formáty reklamních ploch v obsahové síti a tedy i podporované rozměry grafické reklamy. Sklik to oznámil na svém blogu.
„Z poznatků o využívání jednotlivých formátů inzerenty i partnery, jejich výkonu i konverzí, jsme získali informace, na základě kterých jsme se rozhodli snížit počet podporovaných formátů v obsahové síti Skliku,” zdůvodnil Seznam.cz rozhodnutí vyřadit některé z inzertních formátů. Cílem kroku má být zjednodušení vytváření bannerů na straně inzerentů a snadnější testování výkonnosti reklamních ploch na straně partnerských webů.
Od 1. srpna bude v Skliku podporováno pouze třináct formátů. Celkem se ruší patnáct formátů.
Od začátku tohoto týdne je možné do Skliku nahrávat nové rozměry bannerů. Až do 31. července je možné nahrávat a používat i bannery, které nebudou nadále podporovány. Nepodporované formáty bannerů budou i nadále aktivní a budou se zobrazovat v obsahové síti Skliku, ale po 1. srpnu nebude možné vytvořit nový banner v daných rozměrech.
Podporované a nepodporované formátyv síti Sklik od 1.8. 2014
Zdroj: Sklik
-mav-