Škoda spouští kampaň v duchu piktogramů

středa, 11. června 2014, 11:39 Reklama MediaGuru

Škoda Auto uvádí novou službu „Škoda Bez starostí“, kterou podporuje kampaní s piktogramy.

Automobilka Škoda Auto spouští ve spolupráci se společností ŠkoFIN novou službu „Škoda Bez starostí“, která umožní privátním zákazníkům využívat pronájmu vozu na operativní leasing.

Novinku podporuje kampaní, která poběží od července do konce letošního roku v televizi, tisku, rádio, outdooru a na internetu. Do kampaně také zapojí vlastní média, včetně svých sociálních kanálů na Facebooku, YouTube, Twitter a Instagramu. Přesný průběh kampaně bude reflektovat vývoj jak vlastní nabídky modelů v rámci „Škoda Bez starostí“, tak i aktuální situaci na trhu.

ŠKODA Auto_1

SkodaAuto_2

Cílem kampaně, která se ponese v duchu piktogramů v rychlém sledu, je srozumitelně vysvětlit, co služba „Škoda Bez Starostí“ přesně nabízí. Díky službě je možné s nově zakoupeným vozem ihned odjet, zákazník neplatí akontaci a komplexní pojištění má v ceně. Vybírat si může z devíti modelů Škoda Auto.

Pod kreativním konceptem kampaně je podepsána agentura Zaraguza Digital, která se zároveň podílela i na mediální strategii. Mediální nákup zajišťuje Mediacom.

-kch-