Youngové si z Cannes přivezou také zlato

středa, 18. června 2014, 22:08 Reklama MediaGuru

Young&Rubicam podruhé zabodovala na festivalu Cannes Lions. V kategorii Press získala dvě zlata.

Česká republika získala ve středu 18. června na reklamním festivalu Cannes Lions další ocenění. I tentokrát putuje do agentury Young & Rubicam, která proměnila svou nominaci na shortlistu v kategorii Press a za vizuály pro Harley Davidson získala dvě zlaté ceny, jednu v podkategorii Product & Service, druhou za provedení v kategorii Craft. V úterý získala agentura v kategorii Outdoor za kampaň pro stejnou značku bronz.  

Young & Rubicam pro Harley Davidson, zlato Cannes Lions 2014, Press

Kickstarter

Design_Exhaust_OOH

HD_CorporateDesign_OOH

Kreativní tým pracoval ve složení: Jaime Mandelbaum, Conor Barry, Dora Pruzincova, Jaroslav Schovanec, Atila Martins, Miro Minarovych, Neil Johnston, Nathan Dills a Neil Johnston.

-kch-