CNC podpoří Nedělní Blesk, spouští letní kampaň

čtvrtek, 10. července 2014, 12:56 Reklama, Tisk MediaGuru

Od neděle 13. července zahájí velká kampaň Nedělního Blesku, podpoří detektivní edici.

Televizní kampaní na stanici Nova, wobblery, samolepkami v trafikách a inzercí ve vlastních médiích podpoří mediální společnost Czech News Center (CNC) vydání Nedělního Blesku. Jeho vydání bude totiž od 13. července doplněno letní akcí, v rámci které nedělník obdaruje čtenáře detektivkami z cyklu Hříšní lidé Města pražského od Jiřího Marka.

Knížky budou distribuovány zdarma společně s vydáním Nedělního Blesku, samostatně jsou neprodejné. Jejich rozsah je 64 stran a nové vydání vychází vždy každou druhou neděli.

První vydání edice Detektivní léto vychází v Nedělním Blesku 13. 7. 2014 a bude obsahovat dva detektivní příběhy televizního seriálu Pěnička a Paraplíčko a Sluneční lázně. Další knihy budou vycházet jednou za čtrnáct dní až do konce srpna.

NB_leto

Detektivni leto

-mav-