Festival ve Varech má nové partnery, hlavní ale zůstávají

pátek, 04. července 2014, 09:38 Marketing MediaGuru

Filmový festival v Karlových Varech přináší kromě filmů i zajímavé možnosti pro prezentaci partnerů.

V pátek 4. července startuje tuzemská filmová událost roku. Mezinárodní filmový festival do Karlových Varů láká nejen filmaře a filmové fanoušky, ale i zadavatele, kteří zde nacházejí prostor pro svou prezentaci.

Sestava partnerů se oproti loňskému roku příliš výrazně nezměnila. Generálním partnerem je již poosmé Skupina ČEZ, která do své ČEZ Energy zóny přiveze letos speciální interaktivní plátno, na kterém bude možné dotekem či hlasem vytvářet hudbu či obrazy. Kromě toho představí výstavu svého maskota Geniálního Pantera a jeho proměn v čase. V sobotu 5. července proběhne již šestý ročník jednodenního hudebního festivalu ČEZ Energy Fest, na kterém vystoupí Bratři Ebenové, Aneta Langerová, J.A.R., Monkey Business, MIG 21 či Tata Bojs.

ČEZ Energy Fest

Mezi hlavními partnery figuruje kromě města Karlovy Vary nadále také RWE a Vodafone, který na festival opět přiveze pláž. V rámci aktuálního komunikačního konceptu „Buďte také star s Turbo Internet“ budou mít její návštěvníci k dispozici Wi-Fi připojení a k tomu i thajské masáže, ping pong nebo možnost hlídání dětí s výukou angličtiny. Vodafone rovněž nabídne mobilní aplikaci KVIFF Guide 2014 pro Android i iOS s možností sestavení vlastního programu a rezervace vstupenek.

Vodafone_TurboInternet

Změny se týkají vozů, vizážisty a drinků

Mezi partnery se opakovaně řadí KKCG, Eurovia, UniCredit Bank a pivovar Lobkowicz. Nově k nim přibyla společnost Unipetrol, která v pětici partnerů nahradila Sony. Další změny nastaly u dodavatele oficiálních vozů. Po třech letech, kdy festivalové hosty přepravovala auta značky Audi, ji letos nahradí BMW, která na festival nasadí 130 vozidel od trojkové po sedmičkovou řadu.

Nový je i oficiální make-up artista, kterým se letos stala parfumerie Douglas. Nastupuje tak na místo L’Oréalu, který byl oficiálním vizážistou v letech 2011 a 2012. Pro Karlovy Vary vytvořil Douglas se svým National Make-Up Artistou Filipem Novákem speciální „festivalové looky“ pro denní a večerní líčení. Po dobu festivalu bude v hotelu Thermal provozovat také speciální Beauty Studio, kde bude možné se na rezervaci nechat nalíčit ve stylu filmových hvězd.

Festivalovy Look Douglas

Po třech letech z karlovarského festivalu mizí zelený Jameson Festival Lounge. Letos jej nahradí Finlandia stan s podtitulem „Less ordinary“. Na baru budou míchat festivalové drinky barmani z pražského Bugsy’s baru. Připraven je také workshop s Tomášem Kučerou, který byl osobním barmanem Roberta de Nira na karlovarském festivalu v roce 2008, či s ambasadorem značky Finlandia Pekkou Pellinenem, který předvede ohnivou show. O hudbu se postarají DJové z klubu Roxy NoD.

Novinkou letošního ročníku je oficiální pojistitel pojišťovna Allianz, která na svém Allianz pointu nabídne přístupové kódy na vybrané e-knihy a představí aplikaci Na cestách s Kolbabou.

Nově se na festivalu představí také dodavatel spotřební elektroniky, kterým se stala společnost LG. Ve Varech se zaměří na prezentaci chytrého telefone LG G3, který byl začátkem července uveden do prodeje. V rámci aktivace bude na Vodafone pláži k zapůjčení deset zmíněných telefonů, kterými budou mít návštěvníci za úkol zachytit pětivteřinovým videem atmosféru festivalu, dění kolem sebe, a to v souladu s aktuálním sloganem značky: „Pro radost“. Nejlepších deset „amatérských“ režisérů telefon vyhraje. Na FB mohou fanoušci soutěžit o vstupenky na vybrané festivalové filmy.

LG_Radost ve Varech

Mediální partneři ve stejné sestavě

Sestava mediálních partnerů je stejná jako loni. Mezi hlavními mediálními partnery je tedy opět Česká televize, Český rozhlas, deník Právo, server Novinky.cz a týdeník Reflex.

Česká televize otevře ve Varech svůj Dům, v němž budou probíhat besedy, workshopy či talk show, večer je doplní koncerty. V Domě vystoupí například Jiří Bartoška, který představí nový seriál ČT Neviditelní, s druhou řadou seriálu Cirkus Bukowsky vystoupí Hynek ČermákPavlem Řezníčkem, prezentován bude také cyklus filmů mapujících životní styl městských subkultur Kmeny.

Týdeník Reflex na karlovarský festival připravil dvanáctistránkový speciál, jenž se zaměřil mimo jiné na fenomén rostoucí prestiže velkých televizních projektů a seriálů. V sobotu 5. července proběhne první talk show moderovaná mimozemšťanem Zeleným Raoulem, známou komiksovou postavičkou týdeníku. Během festivalu proběhne projekt Reflex Selfie Point, v jehož rámci se budou moci fanoušci vyfotit s nějakou z přítomných celebrit. Seznam hostů bude spolu s fotografiemi pravidelně zveřejňován na stránkách reflex.cz a Facebooku Reflex.

-kch-