Media Club inkasoval za prodej reklamy přes 3 mld. Kč
Společnost pro prodej TV reklamy skupiny Prima dosáhla v prvním roce výnosů přes 3 mld. Kč.

Společnost Media Club, stoprocentně vlastněná FTV Prima Holding, dosáhla za první rok své existence výnosů ve výši 3,07 mld. Kč. Výnosy jsou z drtivé části tvořeny prodejem reklamního času. Minoritní část připadá na další formy komerční komunikace. Firma loni skončila v zisku 57 mil. Kč. Vyplývá to z účetní závěrky společnosti za rok 2013, podle které jsou vykazované tržby ponižované o bonusy.
Podíl na tržbách společnosti Media Club v roce 2013
2013 | tis. Kč |
prodej reklamního času | 2 839 664 |
prodej sponzoringu | 210 491 |
prodej product placementu | 11 682 |
prodej teleshoppingu | 7 710 |
celkem | 3 069 547 |
Zdroj: účetní závěrka 2013
Společnost Media Club byla založená 25. ledna 2013 jako firma zaměřená na prodej reklamního času pro televizní kanály skupiny Prima (Prima, Prima Cool, Prima Love, Prima Zoom). Media Club zároveň od svého vzniku prodává reklamu i pro televizi Barrandov.
Loňský rok byl pro skupinu Prima na televizním trhu rekordní. Protože konkurenční Nova narazila se svými obchodními podmínkami na odmítavý postoj rozhodujících zadavatelů televizní reklamy, Prima zčásti z tohoto vývoje těžila. Celkově v meziročním srovnání se výnosy Primy zvýšily o 30 % a velmi pravděpodobně překročily úroveň 3 mld. Kč (výsledky za rok 2013 společnosti FTV Prima zatím nejsou k dispozici).
Výnosy TV Barrandov se měly loni meziročně zvýšit o 5 % na 407 mil. Kč.
-mav-