Raiffka propojí hranou reklamu s komiksem

středa, 10. září 2014, 07:10 Reklama MediaGuru

Raiffeisenbank přichází s novou kampaní se soukromým detektivem Arturem v hlavní roli.

Na podzim představí Raiffeisenbank svůj nový komunikační koncept, v němž spojí hranou reklamu s komiksem. První kampaň, která poběží od 15. září, podpoří svůj nový účet eKonto Smart, které nabízí vedení účtu a výběry ze všech bankomatů v České republice zdarma. Kampaň bude probíhat v televizi a na internetu. V průběhu podzimu budou postupně komunikovány také podnikatelské účty a spotřebitelské úvěry.

„V poslední době se banky předhánějí ve vychvalování sebe sama, ale z jejich reklam se vytrácí klient, my jej do spotů chceme navrátit. Chceme přinést vizuálně silný koncept okořeněný typicky českým humorem," říká marketingová ředitelka Raiffeisenbank Hana Kovářová.

RB_2

Hlavním hrdinou nových spotů bude životem ostřílený soukromý detektiv Artur ztvárněný španělským hercem Victorem Solé. Spoty byly natáčeny v prostorách bývalého cukrovaru v Lázních Toušeň.

RB

Kreativa vznikla v dílně agentury McCann. Režie se ujal Goran Marojevič, za kamerou stál Jan Velický.  

-kch-