Superbrands ocenil nejlepší značky v Česku

čtvrtek, 18. září 2014, 00:19 Marketing MediaGuru

Program nezávislého hodnocení značek Superbrands vyhlásil nejlepší značky ČR letošního roku.

Celosvětový program nezávislého hodnocení značek Superbrands vyhlásil ve středu 17. září na slavnostním večeru Tribute Event nejlepší značky České republiky. Právo používat pečeť kvality Superbrands získalo celkem 35 značek.

Poprvé byly letos vyhlášeny zvlášť ceny Business Superbrands pro značky v B2B segmentu a ceny Consumer Superbrands pro značky v segmentu zákazníků. Oceněné značky prošly třífázovým výběrovým procesem, vybíralo se z více než milionu značek. „Značky o sebe umí pečovat a jejich manažeři se už naučili, že vnímaná kvalita je základ dobré pověsti, která je marketingovým nástrojem k nezaplacení,“ řekl Roman Sovják, ředitel programu Superbrands pro Českou republiku.

Oceněné značky Superbrands ČR 2014

Consumer Superbrands

Ahmad Tea
Avion Shopping Park
Bageterie Boulevard
Český rozhlas
Dilmah
Divadlo na Vinohradech
eiffel optic
FC Viktoria Plzeň
Husqvarna
Kaufland
Kores
Kuchyně Gorenje
Manner
Mary Kay
McCain
Podravka
Pražské jaro
Rádio Blaník
RWE
SCANquilt
T-Mobile
Vileda
Výbor dobré vůle - Nadace Olgy Havlové
Yves Roche

Business Superbrands

Allianz
AV Media
Blue Events
Geco
Golem
Hopi
Huawei
Husqvarna
Renomia
Tork
Zetor

Superbrands Special Award

Bohemia

Zástupci oceněných značek Superbrands v ČR

TE_Superbrands_FotografieVitezu

Porota letošního ročníku Superbrands v ČR

TE_Superbrands_7_porota

Superbrands Special Award 2014 pro značku Bohemia 

TE_Superbrands_1_bohemia

-kch-