Televize Óčko skončila loni v zisku 10 mil. korun

pondělí, 15. září 2014, 11:00 TV MediaGuru

Televizi se podařilo zvýšit tržby o 30 % a obratově se přehoupnout přes 100 mil. Kč.

Hudební televizi Óčko, která provozuje vysílání hned tří kanálů Óčko, Óčko Gold a Óčko Expres, se v loňském roce podařilo zvýšit tržby o 30 % v meziročním srovnání. Celkové výnosy společnosti Stanice O dosáhly 115 mil. Kč. Provozující společnost zároveň výrazně vylepšila hospodaření, když zaznamenala zisk ve výši 9,9 mil. Kč. V roce 2012 skončilo hospodaření Óčka mírným ziskem 518 tisíc korun.

Růst výnosů Óčka tak pokračuje poté, co hudební televize v červnu 2012 vstoupila do celoplošného vysílání. Tím zvýšila sledovanost a rovněž příjmy z reklamy. V předloňském roce se po nástupu nového managementu na čele se Štěpánem Woldem dostala ze ztráty a růstové hospodaření potvrdila i v loňském roce.

Průměrný podíl stanice Óčko na sledovanosti představoval v prvním pololetí 2014 0,8 % ve skupině diváků 15-54. V hlavní cílové skupině 15-24 překročil 2 %. Kanál Óčko Gold dosáhl v prvním pololetí podílu na sledovanosti 0,4 % (15-54).

Óčko patří do mediální skupiny Mafra společnosti Agrofert. Mafra je stoprocentním vlastníkem Stanice O.

-mav-