VLP spouští nový inzertní produkt Česko zkouší

pátek, 12. září 2014, 08:14 Tisk MediaGuru

Čtenáři Deníku testují produkty inzertních klientů, jejich hodnocení vyjdou v titulech skupiny VLP.

Vydavatelství Vltava-Labe-Press, vydavatel regionálních deníků Deník, spouští nový inzertní produkt Česko zkouší. Navazuje tak na předchozí Česko vítá jaro a Česko jede na dovolenou. Projekt je založen na spolupráci s předplatiteli regionálních Deníků.

Projektový tým VLP vybere inzertním klientům podle zadání rodiny čtenářů, které budou měsíc zkoušet jejich výrobky i služby. Během zkoušení bude tým rodiny sledovat a formou rozhovorů a reportáží publikovat v regionálním Deníku názory a postřehy k testovaným produktům. Klient může cíleně upřesnit parametry, kterých by si rodiny měly všímat a také rozhodne o velikosti a četnosti publikovaných materiálů.  „Cílem je, aby čtenáři sami posoudili výhody daného produktu a o svých zkušenostech informovali ostatní čtenářskou veřejnost,“ zdůvodňuje VLP.

Články se budou objevovat ve čtvrteční příloze regionálních Deníků – Deník plný života a v sobotní příloze Moje rodina Fajn život. Lze je také zveřejnit o časopisech Astrosat a Astrosat Media.

Nový inzertní formát bude VLP nabízet přes mediální agentury i přímo klientům . V polovině září projektový tým představí první produkt.Kampaň na Česko zkouší poběží ve všech mediatypech VLP.

-mav-