ČEZ spouští kampaň s rodinou Šťastných

úterý, 07. října 2014, 11:31 Reklama MediaGuru

ČEZ posiluje svou orientaci na zákazníka. V podzimní kampani podporuje nový produkt ČEZ Garant.

Společnost ČEZ ohlašuje posilování své orientace na zákazníka. I v podzimní kampani chce podpořit pozitivní emoce spojené se značkou. Svou orientaci na zákazníka komunikuje Skupina ČEZ od podzimu loňského roku, kdy přišla s novým klíčovým sdělením „Vaše energie je na prvním místě“.

Na základě výsledků měření zákaznické zkušenosti přichází na podzim s novinkou v podobě nové produktové řady ČEZ Garant, která nabízí o 10 % levnější cenu silové elektřiny a garantuje do konce roku 2016, že její cena se nebude zvyšovat. „Cena silové elektřiny je v současné době na rekordně nízké úrovni, proto se zákazníkovi jeví jako výhodné si ji zafixovat. Dilema, zda nakonec neprodělá, s naší nabídkou odpadá – pokud elektřina zlevní, sníží se cena i pro zákazníka,“ uvedl generální ředitel společnosti Daniel Beneš. Produkt je určen jak pro nové, tak stávající zákazníky.

Novinka bude od 7. října podpořena nadlinkovou kampaní, která poběží v televizi, tisku, outdooru, rádiu a na internetu. V televizi bude nasazen televizní spot s rodinou Šťastných. Kromě toho bude ČEZ komunikovat i prostřednictvím sponzoringuproduct placementu, například v pořadu Rady ptáka Loskutáka, v němž uvede pětidílný seriál na téma energie. Více na image bude zaměřen product placement v seriálu Ulice či pořadu Snídaně s Novou.

Na internetu společnost využije branding vybraných portálů, bannery, PPC reklamu i RTB. V tisku bude kampaň zahájena přebalem středečních titulek deníků MF Dnes, Metro a Práva. Na stávající zákazníky budou cílit také direct marketingové aktivity.

Kreativní koncept kampaně pochází z dílny agentury Lowe Praha. Produkci zajistila společnost Filmservis. Režie se ujal Štěpán FOK Vodrážka. O mediální plánování a nákup médií se stará agentura Médea.  

V listopadu na říjnovou kampaň naváže nová komunikace. Rodinu Šťastných v ní nahradí jiný typ zákazníka. „Nechceme se upínat jen na jeden typ rodiny, naopak v naší komunikaci chceme předvést celé spektrum našich zákazníků,“ vysvětluje Šárka Samková, manažerka marketingové komunikace Skupiny ČEZ.

Skupina ČEZ na podzim dále přichází se zjednodušenými fakturami, mobilní aplikací ČEZ On-line. Pro zákazníky je připraven také Energetický rádce ČEZ, díky němuž zjistí, jak s energiemi nakládat efektivněji, či novou službou poradenství v oblasti energetické legislativy, které pomůže například při změně dodavatele, řešení dědictví či v případě insolvence. V plánu je zavedení nových platebních nástrojů nebo informování zákazníků o plánovaných odstávkách formou SMS nebo e-mailem.

-kch-